hvac

سبز شدن، سنت های زیادی را به همراه دارد

احتمالاً اصطلاح “سبز شدن” و اینکه چرا برای محیط زیست خوب است را شنیده اید. اما جنبه دلار و سنت چطور؟ دلایل متعددی وجود دارد که چرا صاحبان ساختمان و مشاغل باید در ارتقای انرژی کارآمد در املاک چند خانواده خود سرمایه گذاری کنند.

ابتدا، به خاطر داشته باشید که سازه‌های قدیمی‌تر و دستگاه‌ها و سیستم‌های مربوطه در مقایسه با جدیدتر چقدر کارآمدتر هستند. بیایید سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) را در یکی از ویژگی های شما مثال بزنیم. ساختمان‌های قدیمی اغلب دارای سیستم‌های HVAC قدیمی‌تر با نسبت بهره‌وری انرژی فصلی (SEER) تنها ۶ تا ۱۱ هستند. برعکس، یک ساختمان جدید، یا ساختمانی با سیستم HVAC ارتقا یافته، دارای رتبه SEER 15-20 است – یا بیشتر. و صرفه جویی در انرژی = صرفه جویی در هزینه.

* به عنوان یک ابزار تبلیغاتی. اینکه به عنوان یک توسعه‌دهنده علاقه‌مند به “سبز شدن” دیده شوید، سود زیادی به همراه خواهد داشت، زیرا دوستدار محیط زیست خواهید بود – در عین حال باعث کاهش هزینه‌های انرژی برای اجاره‌کنندگان می‌شود. این ویژگی های شما را به خصوص برای مجموعه های جوان تر مطلوب تر می کند.

مطلب پیشنهادی  5 روند در افق نوسازی صنعت تجاری HVAC

اخطار در اینجا تمرین آنچه شما موعظه می کنید است. بازاریابی سبز کارساز نخواهد بود مگر اینکه سازمان شما متعهد به حفاظت از محیط زیست باشد. آخرین چیزی که می خواهید این است که بین آنچه برند شما می گوید و آنچه واقعا انجام می دهید ارتباط برقرار کنید. اگر سایر نکات این مقاله را رعایت کنید، به خوبی در راه خواهید بود!

* متمایز کردن خود از رقبایتان. از آنجایی که سبز شدن در ابتدا هزینه بیشتری دارد، می‌توانید مطمئن باشید که هر توسعه‌دهنده کسب‌وکاری مایل به انجام تعهد سبز نخواهد بود. اما انجام این کار در دراز مدت نتیجه خواهد داد. به عنوان مثال، می توان انتظار داشت ارزش ارزیابی شده ملک شما باشد دو برابر با نصب فناوری SMART که بهره وری انرژی را بهبود می بخشد. سبز شدن “سنت” زیاد می کند.

مطلب پیشنهادی  تفاوت بین کولر گازی اینورتر و AC غیر اینورتر

* افزایش قیمت پایین املاک شما. صاحبان خانه می دانند که بازسازی – مانند دیوارپوش جدید، سقف و غیره – ارزش خانه آنها را افزایش می دهد. در مورد توسعه دهندگان هم همینطور است! همانطور که قبلاً ذکر شد، ارتقاء مصرف انرژی به راحتی می تواند به معنای افزایش دو برابری هزینه ارتقاء به ارزش ملک شما باشد.

* صرفه جویی در پول اجاره کنندگان. نصب سیستم های تهویه مطبوع کم مصرف، چراغ ها، آبگرمکن ها و غیره در محل شما باعث صرفه جویی در هزینه های ماهانه اجاره کنندگان می شود. یک اقامتگاه با ارتقاء بهینه انرژی می تواند 30 درصد صرفه جویی – یا تقریباً 100 تا 150 دلار – در یک ماه داشته باشد. اجاره‌کنندگان می‌توانند خیلی سریع پول پس‌انداز کنند!

مطلب پیشنهادی  نیاز به تعمیرات گرمایش و تهویه مطبوع (HVAC).

* افزایش عمر سیستم های مختلف (چراغ، آب، AC) با فناوری تفکر هوشمند برای کارآمدتر. وسایل کارآمد نه تنها هزینه کمتری برای کارکردن دارند، بلکه عمر طولانی تری نیز دارند. مثال یک لامپ LED ساده را در نظر بگیرید. یک چراغ LED معمولی 1500 روز کارکرد یا تقریباً پنج سال دوام می آورد. آیا لامپ رشته ای شما می تواند همین را بگوید؟ و اگر یک چراغ ال ای دی می تواند تا این اندازه دوام بیاورد، چقدر می توان انتظار داشت که سیستم های گران تر کار کنند؟

خلاصه

همانطور که می بینید، دلایل زیادی وجود دارد که چرا سرمایه گذاری در ارتقاء بهره وری انرژی در املاک چند خانواری، “سنت” زیادی را برای هر توسعه دهنده یا سرمایه گذار به همراه دارد. منتظر چی هستی؟



Source by William Carson, Jr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.