hashoor

Cinema 4D – Splines: Primitives to Polygons

در Cinema 4D، زمانی که شما مولفه های اولیه را به چند ضلعی تبدیل می کنید، احتمالات جالبی آشکار می شود. تمام دنیای “قابل ویرایش” ظاهر می شود و این است شما دنیا، دنیا شما ایجاد کردن. ما خلاقیت های نفیس را می بینیم. اشکال به هنر تبدیل می شوند، ساختمان ها معماری را کشف می کنند. با این حال بهترین بخش این است که … شما همچنین می توانید کارهای زیادی را با کمی انجام دهید، و همچنین می توانید کمی تمرین کنید.

بسیاری از اولیه‌های شما با کمک ابزار NURBS از پنجره «3Dness» عبور می‌کنند. “غیر یکنواخت منطقی B-spline” در دهه 1950 توسط طراحانی که ریاضیات دقیق را برای سطوح آزاد به کار می بردند، ابداع شد. ابزارهای nurbs در Cinema 4D شکل اسکلتی شما را می گیرند و تقریباً فوراً به شکل سه بعدی، بافت و انحنا می بخشند.

ما تقلیدهای شگفت انگیز از اشیاء واقعی را از استادان سینما، در فیلم ها، در اکثر تبلیغاتی که می بینیم می بینیم، اما اجازه دهید ببینیم که ساختن یک تبلیغات ساده چقدر آسان است. از آنجایی که خطوط و چند ضلعی های ما دو بعدی هستند، با کشیدن اسکلت در نمای نمایه، سپس استفاده از ابزار nurbs و سپس مشاهده در پرسپکتیو کامل، به تجسم و ایجاد شکل مورد نظر شما کمک می کند.

مطلب پیشنهادی  چگونه بفهمم زمان مناسب برای تغییر شغل چه زمانی است؟

نمای جلو را با صدور کلید میانبر ‘F4’ انتخاب کنید، سپس ابزار spline مکعبی را از منوی splines در بالا انتخاب کنید. نماد ابزار مکعبی به شما ایده می دهد که چگونه با امتیازهایی که ارائه می کنید رفتار می کند. شما یک شکل نماد را می بینید که چیزی شبیه به یک نعل اسب با چهار نقطه تعیین کننده با فاصله مساوی است.

انحنا بین هر دو نقطه بر اساس فاصله آنها در جهت “X” و “Y” اعمال خواهد شد. این می تواند ارتفاع و عمق شکل نهایی شما باشد، چقدر چهره آن خمیده است. در نمایه ما، نمای جلو، طرح کلی یک کاسه را تصویر کنید و قسمت بالا، وسط، پایین سمت راست را وارد کنید، سپس نقطه نهایی را در مرکز کاسه قرار دهید. در این رویکرد، این واقعاً همان کاری است که ما انجام می‌دهیم، «نیمی» از شکل‌هایی را که می‌خواهیم ماشین تراش ما برای ما ایجاد کند، تعریف می‌کنیم. یک کاسه سرامیکی ممکن است شکل ‘S’ خوب با کف صاف داشته باشد، بنابراین در اینجا یک نقطه برای بالا سمت راست وارد کنید، کمی تورفتگی برای نشان دادن نحوه انحنای آن در امتداد بدنه وارد کنید، یک سوم پشت به سمت راست و نزدیک به آن اضافه کنید. پایین، جایی که می‌خواهید پایه این شکل باشد، سپس نقطه پایانی، «بستن» خود را در پایین در محور «Y»، در جایی که مرکز شکل جدید ما خواهد بود، اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی  بررسی اره رومیزی Proxxon 37070 FET

اکنون یک شیء “lathe nurbs” اضافه کنید، سپس اسپلاین خود را روی آن بلغزانید و آن را به یک شی کودک تبدیل کنید. بلافاصله یک شکل سه بعدی با عمق و انحنا می بینید. شکل جدید خود را رندر کنید و یک شکل سه بعدی بسیار چشمگیر می بینید، احتمالاً یک قطعه سفالی منحنی زیبا. مقدار nurb خود را بررسی کنید، “object->angle”. 360 درجه یک شکل کامل ایجاد می کند. برای مشاهده یک شکل جزئی، با کاهش این مقدار آزمایش کنید. این می تواند برای نشان دادن برش بخش در نمای معماری یا هر شیئی که در یک مقطع نمایش داده می شود استفاده شود.

مطلب پیشنهادی  تعطیلات تابستانی در یونان

هر زمان که تحت تأثیر یک تکنیک جدید و نتایج عملی فوری قرار می‌گیرم، همیشه مطالبی از کتابخانه سینما اضافه می‌کنم. هنگامی که ما شکل ها و اشیاء را در Cinema 4D ایجاد می کنیم، این همیشه بعد دیگری از “واقعیت فوری” را اضافه می کند. خانواده nurbs دنیایی از تعریف و فرافکنی را ارائه می دهد که بیشتر ریاضیات را برای شما انجام می دهد. هنگامی که یک ماده از پیش تعیین شده را اضافه می کنید، آماده هستید که آن را در قفسه خود قرار دهید!

ما به موارد بیشتری از نورها و چگونگی پل ارتباطی آنها با دنیای دوبعدی ما به واقعیت نگاه خواهیم کرد.

Source by Tom Womack

مقاله اصلی

مرجع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.