hashoor

چیزهایی که باید در راه حل نرم افزار مدیریت رویداد جستجو کنید

هنگام خرید یک راه حل نرم افزار مدیریت رویداد باید به دنبال چه چیزی باشم؟ راه حل های زیادی در بازار وجود دارد، اما برخی از آنها جامع تر و از نظر فنی پیشرفته تر از بقیه هستند. مدیران رویداد باید اطمینان حاصل کنند که سرمایه گذاری که انجام می دهند اثبات کننده آینده است – به عبارت دیگر، نرم افزار باید قادر به رشد و تطبیق با رشد سازمان و توسعه فناوری باشد. به طور خاص، ویژگی های خاصی که یک راه حل نرم افزار رویداد با کیفیت را ایجاد می کند عبارتند از:

ادغام در سیستم های آفیس پشتیبان

توانایی ادغام نرم افزار رویداد در راه حل های مورد استفاده در کسب و کار در حال حاضر باعث ایجاد یک بسته کارآمدتر می شود. سیستم های تجاری مانند راه حل های CRM، بسته های مالی و راه حل های منابع انسانی همگی حاوی داده هایی هستند که باید با هر رویداد به روز شوند. داده های مشتری در مورد راه حل CRM باید با آخرین فعالیت آنها به روز شود، سیستم مالی باید هرگونه پرداخت را پردازش کند و راه حل منابع انسانی باید سوابق کارمندان را به روز کند، اگر رویداد شامل حضور کارکنان باشد. خودکارسازی این فرآیند از طریق یکپارچه سازی، هرگونه خطا را از بین می برد و روند به روز رسانی سایر پلتفرم ها را بسیار کارآمدتر می کند. راه‌حل‌های نرم‌افزار رویداد مؤثر معماری فنی انعطاف‌پذیری خواهند داشت که به آنها اجازه می‌دهد با تمام سیستم‌های فعلی و آینده شما یکپارچه شوند.

ادغام نرم افزار رویداد در وب سایت خود سازمان به این معنی است که نه تنها نماینده از یک وب سایت آشنا بهره مند می شود، بلکه برگزارکنندگان رویداد می توانند کنترل کامل بر محتوا و نام تجاری صفحه ثبت نام را حفظ کنند. فرم های رزرو قابل تنظیم باید به راحتی ایجاد شوند. فرم‌های رزرو با سیستم‌های آفیس پشتیبان ادغام می‌شوند و به محض ثبت نام نماینده برای یک رویداد، سوابق را به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌کنند.

مطلب پیشنهادی  اهمیت مواجهه اولیه با هنر

نرم‌افزار مدیریت رویداد همچنین می‌تواند با ذخیره فرم‌های رزرو و سایر ابزارهای رویداد به‌عنوان الگو، سازماندهی رویدادهای تکرارشونده را آسان کند تا بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند.

ابزار جامع بازاریابی ایمیلی

صنعت مدیریت رویداد اکنون به شدت به بازاریابی ایمیلی متکی است. ایمیل ها برای موارد زیر استفاده می شوند:

  • رویدادها را تبلیغ کنید
  • ارسال دعوتنامه
  • به روز رسانی نمایندگان در مورد تغییرات / توسعه رویداد
  • برای نظرسنجی های پس از رویداد به نمایندگان دسترسی پیدا کنید

ابزار بازاریابی ایمیلی که در نرم افزار رویداد ارائه می شود باید به اندازه کافی فنی باشد تا بتواند KPI های اصلی را ردیابی کند. این موارد شامل تعداد ایمیل‌های باز شده و تعداد کلیک‌ها، ایمیل‌های باز نشده، ایمیل‌های حذف شده، محبوب‌ترین پیوندها و غیره است. این سطح اندازه‌گیری به مدیران رویداد کمک می‌کند تا ایمیل‌های خود را دائماً بهبود بخشند – به افزایش سطح پاسخ نمایندگان با هر ارتباط کمک می‌کند.

با این حال، بسیاری از راه حل های ایمیل می توانند یک قدم فراتر بروند. ادغام ابزار ایمیل با نرم افزار رویداد به این معنی است که فرآیند ثبت نام می تواند ساده تر شود. نمایندگان بالقوه می توانند یک دعوت نامه ایمیلی دریافت کنند، روی پیوند کلیک کنند و به صفحه ثبت نام منتقل شوند که در آن اطلاعات آنها قبلاً در فرم رزرو گنجانده شده است – این امکان یک فرآیند ثبت نام با دو کلیک را فراهم می کند – یک کلیک برای رسیدن به صفحه وب ثبت نام و یک کلیک دوم برای تایید صحت اطلاعات و ثبت نام در رویداد. این قابلیت تعداد ثبت نمایندگان را به شدت افزایش می دهد که معیاری کلیدی برای بسیاری از رویدادها در این شرایط اقتصادی فعلی است.

مطلب پیشنهادی  مقدمه ای بر معماری

گزارش و تحلیل

بهبود کیفیت رویداد و حضور مردم تنها از طریق اندازه گیری و تجزیه و تحلیل هر رویداد برگزار می شود. این می تواند یک تلاش پیچیده و زمان بر باشد و اغلب چیزی است که کنار گذاشته می شود زیرا رویداد بعدی فقط در گوشه و کنار است!

نرم افزار مدیریت رویداد تجزیه و تحلیل و گزارش رویدادها را آسان می کند. OLAP جامع (پردازش تحلیلی آنلاین) می تواند ایجاد گزارش های استاندارد را خودکار کند و باید بخشی از همه بسته های نرم افزار رویداد باشد. این گزارش‌ها بر اساس نیازها و نیازهای فردی هر سازمان ساخته می‌شوند – همه سازمان‌ها بر شاخص‌های کلیدی عملکرد و نتایج یکسانی اهمیت نمی‌دهند. درک اینکه چه چیزی مهم است و چه چیزی بر موفقیت رویداد فردی تأثیر می گذارد، کلید ایجاد گزارش های مناسب است.

همانطور که سازمان ها رشد می کنند و تغییر می کنند، مهم است که نرم افزار رویداد بتواند با آنها رشد کند. عملکرد گزارش OLAP این امکان را برای مدیران رویداد ایجاد می کند که به سادگی گزارش های موردی و الگوهای گزارش جدید را در صورت لزوم و در صورت لزوم ایجاد کنند.

ابزارهای گزارش OLAP نرم افزار رویداد همچنین می توانند سایر معیارهای رویداد مانند:

  • نسبت هزینه به درآمد (E:R)
  • نرخ تبدیل دعوت نامه های ارسال شده در مقابل ثبت نام نمایندگان
  • ثبت نام نمایندگان در مقابل حضور و غیاب
  • کیفیت و کمیت سرب را واگذار کنید
  • چرخه فروش و فرصت ها
مطلب پیشنهادی  آینده انیمیشن های سه بعدی در فیلم های سه بعدی و تجسم معماری

سایر ویژگی های کلیدی که مدیران رویداد باید در راه حل نرم افزار مدیریت رویداد به دنبال آن باشند عبارتند از:

  • یکپارچه سازی وب سایت: بدون نیاز به طراحی مجدد یا نام تجاری مجدد، به طور یکپارچه با وب سایت موجود خود یکپارچه شوید.
  • ثبت نام آنلاین: فرم رزرو آنلاین کاملاً قابل تنظیم که تضمین می کند فرآیند ثبت نام آنلاین شما مرتبط ترین اطلاعات را از نمایندگان شما دریافت می کند.
  • مدیریت دعوت: ابزار مدیریت دعوت یکپارچه جامع و آسان برای استفاده
  • ابزار بازاریابی ایمیلی: ابزار قدرتمند، یکپارچه و کاملاً کاربردی بازاریابی ایمیلی که مدیران رویداد را قادر می‌سازد تا بازاریابی کمپین‌های ایمیلی بسیار هدفمند را برای مخاطبین مربوطه ارسال کنند.
  • ایجاد نشان: نشان‌های شخصی‌سازی شده نمایندگان را قبل یا در طول رویداد به سادگی از طریق نرم‌افزار مدیریت رویداد تولید کنید
  • تسهیلات مدیریت منابع: به سادگی تمام منابع را از طریق یک ویژگی تقویم جامع مدیریت و تخصیص دهید و کنترل کامل تمام جنبه های فرآیند مدیریت رویداد را در اختیار شما قرار دهد.
  • پرداخت های آنلاین ایمن: به نمایندگان خود اجازه دهید با خیال راحت به صورت آنلاین پرداخت کنند و سهولت اتوماسیون را فراهم می کند.
  • مجموعه گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل یکپارچه: مجموعه گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل قدرتمند، به شما امکان می‌دهد به سادگی و به سرعت داده‌های رویداد را در عرض چند ثانیه بررسی کنید.
  • نظرسنجی: ابزار مدیریت بازخورد یکپارچه و خودکار

Source by Sarah Beale

مقاله اصلی

مرجع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.