hashoor

چرا رندر برای طراحی خرده فروشی مهم است؟

رقابت شدید در صنعت خرده‌فروشی باعث افزایش سطح عملکرد در سراسر جهان می‌شود و انگیزه کلیدی برای موفقیت در این صنعت جذابیت بصری و عملکرد فروشگاه‌های خرده‌فروشی است. تصاویر سه بعدی دقیق و جذاب، یا تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر (CGI)، به ویژه آنهایی که با کمک مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) ایجاد می شوند، می توانند تأثیر قابل توجهی بر مشتریان، فروش و بازاریابی داشته باشند. طرح‌های طراحی خرده‌فروشی که به مناظر واقعی عکس و خدمات رندر سه بعدی موثر می‌رسند، می‌توانند به افزایش سود و در عین حال صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک کنند.

برای درک بهتر اهمیت رندرینگ در صنعت خرده فروشی، بیایید ببینیم رندر چیست. در طراحی گرافیک سه بعدی، رندر فرآیند افزودن سایه، رنگ و لمینیت به یک فریم دو بعدی یا سه بعدی برای تولید تصاویر دیجیتال واقعی است. رندر امکان ایجاد تصاویر یا انیمیشن هایی را فراهم می کند که ویژگی های طراحی یک فضای پیشنهادی را نشان می دهد. هم طراحان و هم مشتریان از نماهای رندر شده سود می برند. اگرچه تکنیک‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی (از 3ds Max، VRay، SketchUp، Maya و Mental Ray Autodesk که محبوب هستند) می‌توانند برای ایجاد رندرهای تولید شده توسط کامپیوتر استفاده شوند، هدف یکسان است – بهبود ارائه‌ها، پشتیبانی از بازاریابی و ایجاد نماهای طراحی برای تجزیه و تحلیل. مشتریان می توانند رندرها را بهتر از نقشه های معماری درک کنند، و بنابراین، رندرها به طور کلی در برقراری ارتباط با هدف طراحی موثرتر هستند. رندرهای دقیق می توانند به طور موثر محدودیت ها و امکانات مکانی را نشان دهند و در نتیجه به مخاطبان گسترده تری دست یابند.

استفاده از مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در رندر، دقت بیشتری در تصویر رندر شده ایجاد می کند. مدل‌های BIM می‌توانند تعداد وسایل کابینت، وسایل روشنایی، میز، پایه‌ها، دستگیره‌ها، گیره‌ها، کشوها، پایه‌های تجهیزات و سایر جزئیات را مشخص کنند. مقدار زیادی از جزئیات در یک مدل BIM گنجانده شده است، که می تواند برای تولید تصاویر رندر دقیق و دقیق استفاده شود، که نشان می دهد چگونه عناصر مختلف در یک فضا در ارتباط با یکدیگر قرار می گیرند. مدل های BIM به ویژه برای تجزیه و تحلیل فضا در فضاهای خرده فروشی بزرگ مانند فروشگاه های بزرگ یا مراکز خرید مفید هستند. تصاویر مربعی و فهرستی از وسایل و اثاثیه در مناطق نمایشی، با ابعاد متناظر، قابل نمایش است. این بدان معناست که با استفاده از مدل‌سازی BIM خرده‌فروشی، می‌توان یک نمای سه بعدی ایجاد کرد که نحوه تعامل اشیاء بالقوه را نشان می‌دهد. فضای خرده فروشی نشان داده شده به صورت سه بعدی همچنین می تواند شامل رنگ، لمینت و پوشش های دیوار باشد، به طوری که تجسم سه بعدی نمایشی نزدیک از آنچه فضای واقعی ممکن است به نظر برسد.

مطلب پیشنهادی  رایانش ابری – چگونه می تواند در پول و زمان شرکت شما صرفه جویی کند

تصاویر رندر شده از چند جهت برای شرکت های خرده فروشی مهم هستند. مزایای رندرهای سه بعدی عبارتند از:

  • ترسیم واقعی فضاها

  • به مدیران اجازه می دهد تا سایت های جدید را مشاهده و تأیید کنند

  • سهولت و سرعت خلقت

  • برای بازاریابی و تایید پروژه مفید است

  • موانع زبانی به حداقل می رسد

  • رندرها در مقایسه با ارتفاعات دوبعدی نامرتب و جذاب به نظر می رسند

رندرهای فوتورئالیستی با کیفیت بالا به خوبی عکس ها هستند رندرها همچنین انعطاف پذیری را فراهم می کنند، زیرا عناصر را می توان به سرعت و به راحتی تغییر داد. برخی از ویژگی های دقیق فضاهای خرده فروشی که به تصویر کشیده می شوند، می توانند تجربه فروشگاه را پیش بینی کنند. به عنوان مثال، یک ورودی فروشگاهی که به خوبی طراحی شده است باید انتظارات را ایجاد کند و گزینه هایی را ارائه دهد. رندرهای با کیفیت بالا به دستیابی به این امر کمک می کند. رندرها می توانند نورپردازی، علائم و نمایشگرها را نشان دهند. تصویر خرده‌فروش را می‌توان از طریق نوع کفپوش و قفسه‌بندی استفاده‌شده در میان گذاشت. به عنوان مثال، قفسه ها و وسایل شیشه ای می توانند ظرافت را نشان دهند. نورپردازی هوشمند می تواند نحوه نمایش کالا را بهبود بخشد و در نتیجه به افزایش فروش کمک کند. می توان از دیوارها برای ذخیره و نمایش پیام ها و از ویترین ها برای نمایش نوع کالا و بازاریابی تصویر فروشگاه استفاده کرد.

یک کاربرد مفید از تصاویر رندر شده با نمایش طرح‌بندی فروشگاه است. از طریق تجسم سه بعدی می توان طرح اولیه یک فضای خرده فروشی را به مشتریان نشان داد تا بتوانند طرحی را انتخاب کنند که مسیر خاصی را برای مشتریانشان فراهم کند. نشانگرهای طراحی ضروری برای یک چیدمان موثر شامل عرض مسیرهای پیاده روی – به اندازه کافی برای سبدهای خرید (در صورت لزوم) و همچنین برای عبور افراد بدون برخورد. سه نوع اصلی از طرح‌بندی‌های خرده‌فروشی وجود دارد، و همه آنها را می‌توان از طریق رندرها به اشتراک گذاشت: طرح‌بندی شبکه‌ای، طرح‌بندی مسیر مسابقه و طرح‌بندی فرم آزاد.

  • طرح شبکه شامل راهروهای موازی با اقلام نمایشی در قفسه ها در دو طرف است که اغلب برای نانوایی ها، نمایش میوه ها، سبزیجات، پوشاک، کالاهای الکتریکی و الکترونیکی استفاده می شود.

  • چیدمان پیست مسابقه یا حلقه شامل یک راهرو اصلی است که در اطراف فضای خرده فروشی می چرخد ​​تا مشتریان را در مسیری تعیین شده راهنمایی کند.

  • یک چیدمان آزاد، قفسه‌ها، وسایل و راهروها را به‌طور نامتقارن مرتب می‌کند، که عمدتاً در فروشگاه‌های کوچک‌تر، فروشگاه‌های تخصصی یا بخش‌هایی در فروشگاه‌های بزرگ‌تر استفاده می‌شود.

مطلب پیشنهادی  انواع طراحی خانه

تأییدیه های مشتری برای طراحی می تواند به طور قابل توجهی تحت تأثیر رندر دقیق و مؤثر باشد. رندر فضای خرده فروشی می تواند قفسه بندی را به نفع هر مشتری نشان دهد. قفسه ها و نمایشگرها باید بدون درهم ریختگی و به گونه ای باشند که مشتریان بتوانند به راحتی اقلام را پیدا کنند. جزئیات مبلمان در بخش های خرده فروشی، مانند پیشخوان های نقدی، قفسه ها، فضاهای ذخیره سازی، پیشخوان های نمایش و محل قرارگیری آنها عوامل کلیدی هستند که بر فروش تاثیر می گذارند و نمایش این جزئیات از طریق رندر می تواند برای تایید مشتری مفید باشد.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی فضای خرده فروشی که بر فروش تاثیر می گذارد، نورپردازی است. قرار دادن نور و رندر برای نورپردازی در زمان‌های مختلف روز و شب می‌تواند بر مکان‌های نمایش کالا تأثیر بگذارد، و رندر سه‌بعدی می‌تواند تفاوت‌هایی را در تأثیری که انواع مختلف نورها و بازتاب‌های آن‌ها در یک فضا روی یک کالا داشته باشند، نشان دهد.

از رندرها می توان به عنوان پلانوگرام نیز استفاده کرد. پلانوگرام ها تصاویر/نقشه هایی هستند که توسط خرده فروشان برای تصمیم گیری در محل قرار دادن کالا برای حداکثر سود و در نظر گرفتن نور و قفسه بندی ایجاد می شوند. فضا برای افزایش خرید مشتری باید از نظر بصری جذاب باشد. این پلانوگرام ها را می توان به راحتی در محیط مجازی ارائه شده توسط رندر ایجاد، آزمایش و تغییر داد.

تصویب و تصمیم گیری

استفاده از خدمات رندر سه بعدی همچنین می تواند برای اخذ تاییدیه های اجرایی برای سایت های جدید و برای اهداف تصمیم گیری مفید باشد. در اینجا دلیل آن است:

مطلب پیشنهادی  Blobitecture – معماری Blob

مزیت رقابتی

هنگامی که رقابت شدید است، تجسم سه بعدی یک پروژه تقریباً به اندازه یک کارت ویزیت مؤثر است، زیرا منحصر به فرد بودن پروژه را نشان می دهد و ترجمه می کند. ارائه کار، گذشته، جاری و آینده، ابزار قدرتمندی است. رندر با کیفیت بالا طراحی ویترین و افزایش شهرت.

مواد تبلیغاتی با کیفیت بالا

ترویج قصد طراحی برای مشتریان خرده فروشی بسیار مهم است. تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر به خوبی کار شده می توانند فضای داخلی را با وضوح بیشتری نشان دهند و بر تصمیمات اتخاذ شده در مورد محل قرارگیری و ابعاد مبلمان، کفپوش ها و پوشش ها و پوشش های دیواری تاثیر بگذارند. رندرهایی که برندسازی را ترویج می کنند را می توان در بروشورها، جزوه ها و سایر مطالب تبلیغاتی گنجاند.

چند نما

نماهای چندگانه از یک فضا از طریق رندرها می تواند به نمایش تصویر کامل و پشتیبانی از تصمیم گیری کمک کند.

مقرون به صرفه

هزینه ایجاد یک رندر بسیار کمتر از مدل های فیزیکی است، و از آنجایی که رندرها مجازی هستند، می توان آنها را به مشتریان بیشتری ارسال کرد.

تغییرات آسان

مشتریان اغلب نظر خود را تغییر می دهند و تصاویر رندر شده را می توان به سرعت ویرایش کرد تا مطابق با نیازهای مشتری باشد. رندرهای سه بعدی را می توان برای تایید و تغییرات سریع برای مشتری ارسال کرد.

روی USP های کلیدی تمرکز کنید

رندرها نمایش‌های دقیق و واقعی را نشان می‌دهند و می‌توانند به طور همزمان نقاط کلیدی فروش منحصر به فرد کالا را برجسته کنند.

با مجموعه ای از مزایا، تصاویر رندر سه بعدی فوتورئالیستی می توانند دارایی ارزشمندی برای موفقیت در خرده فروشی باشند. استفاده از BIM برای ایجاد نماهای رندر شده با جزئیات از فضای خرده فروشی شامل دیوارها، نورپردازی، مبلمان، قفسه بندی و گزینه های چیدمان، مزیت بیشتری در کسب تاییدیه ها و در زمینه های فروش و بازاریابی ایجاد می کند. اعمال تغییرات آسان است و می توان چندین نما ایجاد کرد تا تصمیم گیری آگاهانه تری را امکان پذیر کند. بنابراین، رندر در صنعت خرده فروشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

Source by Kuldeep Bwail

مقاله اصلی
توضیحات هیتر گازی سنسوردار انرژی مدل ۶۲۵
خرید رادیاتور پنلی بارلی ۱۲۰ سانتی متری

مرجع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *