hashoor

طراحی خرده فروشی برای نمایشگاه های خودرو

چرا طراحی خرده فروشی مناسب برای نمایشگاه های خودرو مهم است؟

وقتی وسایل نقلیه دائماً تحت ارتقاء و بهبود طراحی قرار می گیرند تا جذاب تر و کارآمدتر شوند، منطقی است که فضاهایی که آنها را به بازار عرضه می کنند نیز باید این کار را انجام دهند. با الهام از ایده های جدید کارایی و زیبایی شناسی که طراحی خودروها و سایر وسایل نقلیه را هدایت می کند، محیط نمایشگاه می تواند مشتاق همان اصول باشد، با برندسازی و مرتبط. نقشه های طراحی خرده فروشی. در واقع، چیدمان مناسب فروشگاه های خرده فروشی می تواند تقریباً بلافاصله و مستقیماً بر فروش و بهره وری تأثیر بگذارد.

از آنجایی که دنیای برندسازی شرکت ها به سمت وسایل خاص، یراق آلات، مبلمان و سایر وثیقه هایی که هویت شرکتی را در فروشگاه های خودرو به نمایش گذاشته و تقویت می کنند، گرایش دارد، نقش جامع طرح های فروشگاه های خرده فروشی در تبدیل نمایشگاه ها به فضاهای خرده فروشی سفارشی نمی توان دست کم گرفت. اینجاست که مدل سازی سه بعدی معماری و خدمات مدل سازی BIM ارزشمند می شوند.

برای پیشبرد اهداف برندسازی، ساختار و گردش فضای خرده فروشی بسیار مهم است. پس از تصمیم گیری در مورد این، می توان محیط را از طریق نور، صدا، مواد و نقاط لمسی مارک توسعه داد. گرافیک برند و موقعیت یابی آنها اعتماد مشتریان بالقوه را ایجاد می کند. نمایشگاه های موتور محصولات خود را در فضاهای باز وسیع به نمایش می گذارند. موقعیت دقیق هر وسیله نقلیه در چیدمان نمایشگاه از نظر ابعادی با دقت نشان داده می شود مجموعه های طراحی خرده فروشی. هنگام تهیه طرح چیدمان، طول و عرض هر سیستم نمایشگر یا قفسه نمایش داده می شود.

در حوزه برندسازی ساختار و گردش، ثبات مهم است. نام تجاری بیرونی، ویژگی های ساختاری و علائم باید در داخل دنبال شود و محصول را جذب، علاقه مند و تقویت کند. برای اطمینان از این ثبات، یک تیم اختصاصی ضروری است. هر مشتری از برندسازی، ارتباطات، دستورالعمل های سبک و استانداردهای فردی استفاده می کند. یک تیم اختصاصی اختصاص داده شده به یک مشتری می تواند برای ارائه هر نیاز مشتری آموزش ببیند. این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • طراحی برنامه ریزی فضایی

  • طراحی داخلی

  • ارتفاعات – بیرونی و داخلی

  • نقشه های نوسازی فروشگاه

  • به روز رسانی طرح های موجود

  • جزئیات ویژگی های فروشگاه، مانند تابلوها، مکان مانکن ها و وسایل روشنایی

به طور معمول، یک مدیر پروژه شناسایی می شود که سپس با نماینده مشتری تحت آموزش قرار می گیرد. این آموزش به یک تیم اختصاصی از مهندسان و معماران منتقل می‌شود که دستورالعمل‌های طراحی را مطالعه می‌کنند و نقشه‌های با کیفیت بالا را به مشتری تحویل می‌دهند و بازخورد منظم دریافت می‌کنند. ارتباطات دقیق است و مسائل به سرعت حل می شوند.

عناصر طراحی خرده فروشی موتور

استانداردهایی برای هر جنبه از تجربه نمایشگاه، از فضاهای داخلی و خارجی گرفته تا ورودی ها به سیستم های گردشی، برنامه ریزی و طراحی شده است. فضای خرده فروشی باید ویژگی های دائمی و غیردائمی را در اختیار داشته باشد، مانند ویژگی هایی که ممکن است با ورود مدل های جدید تغییر کنند. محدودیت های ساختاری بر طراحی کلی تأثیر می گذارد. ستون ها، راه پله ها، ارتفاع سقف، پنجره ها و وجود اضطراری همه عوامل هستند. در سالن های موتور باید از تمام فضای موجود استفاده شود. پلان های طبقه گردش را هدایت می کند، که سپس مصرف کننده را به سفر به نمایشگرهای مهم و در نهایت به سمت فروشنده متمایل می کند. نمایشگاه‌های خودرو می‌توانند بسیار بزرگ باشند و شیشه‌های دوبل، چراغ‌های روشن و کف‌های سنگی/سرامیک گران قیمت را به نمایش بگذارند، اما مشتریان به مسیرهای واضحی برای رسیدن به محل خدمات/کارگاه نیاز دارند. همچنین، نمایشگاه ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا تعداد خودروهایی که باید نمایش داده شوند. حتی جایگاه های سرویس در بدنه فروشی و تعداد تکنسین ها نیز باید در نظر گرفته شود. استفاده از جزئیات نقشه های طراحی خرده فروشی و فناوری BIM تضمین می کند که پارامترهای مورد نیاز برای همه این ویژگی ها رعایت می شوند.

مطلب پیشنهادی  معماری و تزئینات کلیساها/کلیساهای مسیحی، کنیسه های یهودی و مساجد اسلامی

صفحه نمایش وسایل نقلیه در درجه اول است، اما استاندارد بالایی برای خدمات ساختمانی نیز وجود دارد که باید حفظ شود. خنک کننده موثر در مناطق مشتری باید با گرمای جذب شده در مناطق با لعاب زیاد مقابله کند. خواص پایدار می تواند منجر به کاهش قبض انرژی و کاهش هزینه های سربار شود. با هماهنگی موثر MEP، ویژگی هایی برای کاهش بار، مصرف انرژی و انتشار کربن قابل برنامه ریزی عبارتند از:

  • لبه‌های بلند، کف‌پوش و سایبان‌هایی که بهره‌ی خورشیدی را به‌ویژه در نمای اصلی کاهش می‌دهند.

  • چراغ های سقفی برای تامین نیازهای اولیه روشنایی

  • عایق تقویت شده برای روکش و سقف

  • روشنایی تشخیص حرکت برای حمام و سایر مناطقی که همیشه مورد استفاده قرار نمی گیرند

  • درهای دسترسی مقطعی جمع و جور با عایق شیشه دو جداره که حداکثر نور طبیعی را فراهم می کند و در عین حال برای حرکت وسایل نقلیه مفید است. آنها تهویه هوا را حفظ می کنند و ساختمان را عایق می کنند.

یک محیط آرامبخش و در عین حال چشمگیر، مزیت بیشتری به تجربه نمایشگاه می‌افزاید، و این منطقه‌ای است که نقشه‌ها، مدل‌ها و هماهنگی MEP نقش مهمی را ایفا می‌کند. در درجه اول، این امر با نور و مواد به دست می آید، اما صدا و صدا نیز نقش کلیدی ایفا می کنند و باعث جذابیت آن برای بازار هدف می شوند. اما برای بازگشت به نورپردازی، نورپردازی مناسب ممکن است بیشترین تاثیر دراماتیک را در نمایشگاه موتور داشته باشد. عملکرد و توانایی نمایش وسایل نقلیه نمایشی حیاتی است. این شامل نورپردازی لایه ای، با انتخاب شدت و وسایل است. نورپردازی سقف و سقف باید ویژگی های ساختاری را پوشش دهد و مشتریان را به مناطق کلیدی هدایت کند.

با وسایل نقلیه نمایشگر ارزشمند، امنیت مهم است. در حالت ایده‌آل، نمایشگاه‌های موتور دارای کنترل دسترسی، آلارم‌ها و دوربین‌های مداربسته داخلی و خارجی پیچیده، با ردیابی حرکت و پیوندهایی به مراکز نظارت از راه دور هستند، و ویژگی دیگری برای بهره‌مندی از هماهنگی MEP مربوطه است.

چشم انداز

در پایان، یک فضای خرده فروشی که به خوبی اجرا شده است را باید از منظر مصرف کننده دید. طراحی خرده فروشی باید دید مشتری از فضای خرده فروشی را کنترل کند. برنامه‌ریزی همه این عوامل مهم بدون ارتفاعات و مسیرهای پیاده‌روی لازم توسط طرح‌های معماری پیشرفته، به‌ویژه، دشوار خواهد بود. نقشه های CAD فروشگاه خرده فروشی و مدل های سه بعدی توسط Revit.

مطلب پیشنهادی  ساختار و اصل کار پان میکسر

نقشه های طراحی خرده فروشی برای نمایشگاه های موتور

برنامه ریزی موثر برای نمایشگاه های موتور، مدل ها و نقشه های طراحی استثنایی را می طلبد. مراحل و خدمات ترجیحی پیش نویس برای فضاهای خرده فروشی عبارتند از:

  • مفهوم فروشگاه

  • طراحی کف و وسایل

  • برق و روشنایی

  • تطبیق رنگ و مواد سفارشی

طراحان و پرسنل خدمات پیش نویس با تخصص بین دامنه ای مرتبط می توانند از تجربیات خود برای هماهنگ کردن تجارت و خرده فروشی برای یک نام تجاری استفاده کنند. خدمات ارائه شده عبارتند از:

  • منطقه بندی، طراحی چیدمان

  • طراحی داخلی، گرافیک و برندسازی بصری

  • نمایشگرها و مکان های POS

  • جزئیات طراحی و رول کردن فصلی

اینها را می توان با پیش نویس خرده فروشی دو بعدی یکپارچه برای نیازهای مشتری خاص سفارشی کرد. با راه‌حل‌های مدل‌سازی BIM، می‌توان آن‌ها را به رندر فضای سه‌بعدی دقیق تبدیل کرد، جایی که کل طرح فضای خرده‌فروشی می‌تواند توسط مشتری تجسم شود. بافت دیوارها، طرح های رنگی و سایر جزئیات را می توان در شرایط واقعی با استفاده از رندرهای فضایی سه بعدی مشاهده کرد. این اجازه می دهد تا قبل از تایید طرح برای نقشه های تولید، تغییراتی انجام شود. مزیت اصلی این است که می توان در هزینه های مدل سازی مقیاس صرفه جویی کرد.

اجرای بدون درز پروژه می تواند با استفاده از نرم افزار AutoCAD و Revit انجام شود. این بدان معنی است که مراحل پروژه را می توان در زمان واقعی نظارت کرد، پروژه ها را می توان تکمیل کرد و به مرحله بررسی کیفیت منتقل کرد، که می تواند به طور کامل بر اساس محدوده پروژه انجام شود. را مجموعه های طراحی خرده فروشی می تواند در شکل نهایی توسط مشتری بررسی شود و بازخورد ارزشمندی را اجرا کند. در مراحل طراحی نهایی می توان یک بررسی کیفیت نهایی انجام داد. خدمات پیش نویس ماهر توسط برنامه ریزان فضای خرده فروشی با روندهای جهانی خرده فروشی به روز شده است، برخی از آنها هنوز در روند تکامل هستند. این خدمات می تواند به حداکثر رساندن پتانسیل در نمایشگاه موتور کمک زیادی کند و بهترین محیط خرده فروشی برنامه ریزی شده را برای مشتریان فراهم کند.

از آنجایی که خدمات طراحی خرده‌فروشی در این فرآیند اجتناب‌ناپذیر است، منطقی به نظر می‌رسد که تا چه حد می‌توانند مقرون به صرفه و با کیفیت باشند. روندهای جهانی به سمت محبوبیت فزاینده برون سپاری این وظایف متمایل است. دلایل قانع کننده است.

مزایای برون سپاری طراحی خرده فروشی

کم هزینه تر – برون سپاری شده نقشه های طراحی خرده فروشی در مقایسه با همان کیفیت و کمیت کار انجام شده در محل، قیمت رقابتی دارند، و از آنجایی که بسیاری از شرکت های برون سپاری شیفت کاری را به کار می گیرند، نقشه ها یا مدل های معماری سه بعدی سریعتر تحویل داده می شوند.

قرار گرفتن در معرض جهانی – شرکت های برون سپاری در معرض موسسات خرده فروشی در سراسر جهان هستند. بنابراین، پرسنل فنی به خوبی واجد شرایط، آموزش دیده و به خوبی با قوانین بین المللی ساختمان و دستورالعمل های برند آشنا هستند.

مطلب پیشنهادی  نرم افزار VoIP

انعطاف پذیری – شرکت‌های برون‌سپاری معمولاً می‌توانند به‌عنوان یک تیم کوچک اختصاصی یا به‌عنوان یک تیم بزرگ متشکل از 40 طراح یا بیشتر برای اجرای پروژه‌هایی با حجم بیشتر یا پروژه‌هایی با زمان‌های چرخش سریع عمل کنند، بنابراین می‌توان کار را به گونه‌ای مقیاس‌بندی کرد که کاملاً نیازها را برآورده کند.

تخصص به روز شده – شرکت‌های برون‌سپاری پرسنل فنی را استخدام می‌کنند که در BIM عالی هستند و عموماً در سایر نرم‌افزارها از جمله AutoCAD، Revit و غیره به‌روز هستند.

تجربه گسترده – شرکت های برون سپاری مورد اعتماد سال هاست که فضاهای خرده فروشی را برای مشتریان در اروپا و بریتانیا طراحی و طراحی کرده اند.

خدمات برون سپاری با کیفیت ارائه شده برای طراحی خرده فروشی عبارتند از:

مجموعه طراحی های تولیدی

سالیدورکس علاوه بر ارائه مجموعه های نقشه کشی ساختمانی کامل از Autodesk (Revit یا AutoCAD) تا صنعت خرده فروشی، برای ایجاد نقشه های مهندسی استفاده شده است. تمام نقشه های کلیدی، از جمله پلان های طبقه، ارتفاعات داخلی، ارتفاعات خارجی، نقشه های ساخت و ساز، نقشه های تنظیم، پلان های ترکیبی، نقشه های تکمیلی، نقشه های روشنایی و سقف، برنامه های جامع تجهیزات و داده های برخاستن مواد و اجزا گنجانده شده است.

طراحی خرده فروشی

طراحی خرده فروشی، مستندات، و مدیریت پروژه، طراحی مفهومی و طرح بندی ارائه شده است.

مدل های 3D/4D

با استفاده از Revit Architecture و ابزار Revit MEP، مدل‌های سه بعدی و خدمات اسکن به BIM، با استفاده از داده‌های ابر نقطه، با برنامه‌ریزی ۴ بعدی برای ساخت سایت جدید اضافه شده است.

داده های BIM خرده فروشی

خدمات BIM برنامه های خودکاری را برای اطمینان از دقت، سرعت خروجی طراحی، رندر و ابزارهای تجسم برای ایجاد نماهای واقعی ارائه می دهد.

نقشه های ساخت / مونتاژ

نقشه های ساخت و مونتاژ مبلمان، لوازم و یراق آلات خرده فروشی سفارشی با استفاده از نرم افزار جزئیات اتوکد ارائه شده است.

پلان های طبقه

پلان طبقه و پلان های سه بعدی با کد رنگی.

تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر

تصاویر کامپیوتری برای نماهای خارجی و داخلی تولید می شوند و تصاویری با جلوه های هنری و آبرنگ نشان می دهند.

در نتیجه، برای نیازهای دقیق طراحی خرده‌فروشی در نمایشگاه‌های موتور، به نظر می‌رسد که گزینه ایده‌آل راه شرکت‌های برون‌سپاری است، زیرا آنها فروشگاه‌های یک‌جا برای ایجاد نقشه‌های دو بعدی اولیه از طرح‌ها و عکس‌های ناهموار تا ارائه مدل‌های سه‌بعدی برای طراحی فضا ارائه می‌دهند. و نقشه های تولید نهایی آنها خدماتی را ارائه می دهند که برای نیازهای تجاری خاص ساخته شده اند که به راحتی اجرا می شوند و در برابر تغییرات انعطاف پذیر هستند. آنها کارکنان بسیار ماهر با تجربه، دانش و استعداد را استخدام می کنند نقشه های طراحی خرده فروشی و تخصص در استفاده از جدیدترین نرم افزارها در صنعت طراحی خرده فروشی. مهمتر از همه، این در نهایت به صرفه جویی در زمان و هزینه کمک می کند.

Source by Kuldeep Bwail

مقاله اصلی

مرجع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.