آیا رویاهایی دارید؟
چه نوع رویاهایی دارید؟ به عنوان مثال، خانه رویایی شما که ملک است، انتخاب کسب و کار، زیرساخت رویایی با جدیدترین طراحی، حضور در بازار در همه جا، نگاهی فراتر از تصور ما، میل درونی برای نشان دادن آنچه به مردم باور داریم، انقلاب زیرساختی و بسیاری از آرزوهای دیگر که در حال انجام است. تفکر ما.
پس چگونه می توان به رویاهای ما بال داد؟ چگونه می توانیم رویاهای خود را برای تجسم در واقعیت تجسم کنیم؟
پاسخ این است که اتخاذ و استفاده از فناوری جدید و به روز شده جدیدترین برنامه های نرم افزاری به استفاده از آن کمک می کند و به ما در بهبود سبک زندگی کمک می کند. استفاده از رندر سه بعدی و طراحی معماری سه بعدی ارائه شده بر روی یک CD/DVD، ارسال شده در یک وب سایت، دانلود در رایانه شخصی، آی پاد، PDA، تلفن همراه و همچنین نمایش داده شده در تلویزیون پلاسما در دفتر فروش.
پیادهروی سهبعدی سفارشی و تصویرسازی معماری سهبعدی بهترین ابزار برای بازاریابی است، زیرا میتواند تجربهای احساسی و غوطهورکننده را بر خلاف سایر موارد، با پشتیبانی صوتی بصری برای نشان دادن دید شما تا کوچکترین جزئیات، ارائه دهد. همچنین به تمایز و تثبیت تصویر برند در ذهن مردم در بازار کمک خواهد کرد.
می توان به سراغ یک فیلم کامل رفت اما می توان به استودیوهای تجسم سه بعدی و طراحی سه بعدی فکر کرد که خدمات رندر با کیفیت بالا مانند مدل سازی سه بعدی معماری، رندر سه بعدی معماری، رندر داخلی، پلان سه بعدی طبقه، مدل سازی سه بعدی صنعتی، نما سه بعدی و انیمیشن های سه بعدی را ارائه می دهند. مدل سازی محصول و انیمیشن محصول، انیمیشن شخصیت های سه بعدی، 3D Fly Through توسط طراح متخصص ایجاد شده است.
طراحی محصول سه بعدی، مدل سازی سه بعدی و انیمیشن، مدل سازی صنعتی و مهندسی به شرکت کمک می کند تا آینده محصول و کاربردهای آن را تجسم کند. به عنوان مثال، برای یک معمار، خانه محصولی است که توسط کاربر نهایی مشتری استفاده می شود.
برنامه هایی که طراحی واقعی عکس و محتوای ویدیویی را ارائه می دهند، در نمایشگاه، فروشگاه های خرده فروشی بزرگ، پوسترهای ویدیویی و بسیاری موارد دیگر هستند. این جهت جدید در بازاریابی و سرگرمی، تداعیهایی به سبک زندگی برند و فراخوان برای اقدام متقاعدکننده برای خریداران و بازدیدکنندگان فراهم میکند.